I vlivem celosvětové pandemie koronaviru se obchod pomalu ale jistě přesouvá na internet. Řada lidí se naučila nakupovat online za pomoci e-shopů. Jenže i když by se mohlo říct, že tato situace online nákupům nahrává, není tomu tak pro všechny. Známé e-shopy samozřejmě zaznamenaly vyšší nárůst prodejů, ty začínající se i nadále potýkají na hraně přežití. Co je na vině a jak tuto smutnou skutečnost převrátit ve svůj prospěch?
Platící zákazníci generují zisk, který pomáhá firmě růst a vyvíjet se. Jenže aby byl zisk vůbec možný, je zapotřebí na e-shop přilákat zákazníky. Pro mnoho e-shopů to ovšem znamená doslova nadlidské úsilí a vynaložení vysokých nákladů. Jenže tyto firmy se velmi často musí potýkat i s nedostatečnými finančními prostředky na reklamu a online marketing. Má tento problém vůbec nějaké řešení?
- PPC reklama
PPC reklama je zkratkou anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se o druh reklamního obsahu, kdy inzerent nemusí platit za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na odkazovanou webovou stránku. Reklama je tedy velmi funkční a cílená na potencionální skupinu zákazníků. Inzerent si navíc může snadno určovat, kolik je ochoten do reklamy vynaložit peněz. První měřitelné výsledky jsou pak k dispozici několik minut od spuštění reklamy. Jedná se o velmi účinný způsob propagace, který je určen nejenom pro začínající firmy. PPC reklama Brno vám jistě s umístěním vlastní reklamy ráda poradí a vytvoří tížený obsah na míru.
- SEO optimalizace pro vyhledávače
Internetové vyhledávače zobrazují uživatelům relevantní obsah, který je mu předkládán dle určitého algoritmu. Právě SEO optimalizace Brno dokáže váš web optimalizovat a vytvořit klíčová slova, která zajistí vyšší návštěvnost. Na SEO mnoho začínajících firem nechce vynakládat potřebné finance, neboť se jedná o běh na dlouhou trať. To je ale chyba!